Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, April 30, 2011

Ээжийгээ санаад

Харууслаа би,  ээжийнхээ хойноос
Харамлалаа би, эрлэгийн хаанаас
Гэмшлээ би, ээжийнхээ хойноос
Гэгэлгэн сэтгэл минь  эмтэрлээ

Уйллаа би, ээжийнхээ хойноос
Ухаарлаа би, энэхэн хорвоог
Дуудлаа би ээжийнхээ хойноос
Дууллаа би, ээжийгээ санаад

Уйлан дуудлаа  чиг ээжийнхээ хойноос
Уяран дууллаа чиг ээжийгээ санаад
Уулзах аргагүй зөндөө холдлоо ч
Унтах нойрноор зүүдэнд ирнээ

9 comments:

  1. ээжээс илүү нь хаана байх билээ дээ

    ReplyDelete
  2. And mini, hervee shidten baisan bol gej bodloo

    ReplyDelete
  3. амьдад нь ч их санадымдөө

    ReplyDelete
  4. Ээжээс илүү нь үгүй. Харин амьд байхад нь бага ч болов баярлуулах хэрэгтэй юм шүү дээ.

    ReplyDelete
  5. Medlee Dendevee

    ReplyDelete
  6. амьдад нь бага ч гэсэн баярлуулах хэрэгтэй гэж vнэн vг, хvн бvхэн хэлдэг боддог байх аа... зарим нь амьдад нь, зарим нь енгерсен хойно нь...
    тыва умшигч.

    ReplyDelete
  7. Goy boljee Dendevee.Eejteigee hamt otlono gedeg ih huvi tohiol ym shig baigaan

    ReplyDelete
  8. Тыва-Хүсэл хяслын хорвоо... гэж...
    puuj-Тийм шүү.

    ReplyDelete