Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, February 11, 2010

Шинийн нэгний шүлэг

Аавтай байлаа би
Алгаддаг аавтай байлаа би
Ааг омог, алдаа эндэгдлийг минь
Алгадаж дардаг аавтай байлаа би
Алга даа одоо
Амирлангуйн орноо одсон доо аав минь
Алгадах аавтай байхдаан
Аархуу байж дээ би
Алаг хорвоогийн үнэнийг яалтай
Аав минь дээ

Ээжтэй байлаа би
Эгэмнээс минь татдаг ээжтэй байлаа би
Эндэж гэнэдэж бүдэрхэд минь
Эгэмнээс минь татаж босгодог ээжтэй байлаа би
Энд алга даа одоо
Энхжин тэнгэрийн орноо одсон доо ээж минь
Ээжтэйгээн байхдаан
Эрэлхүү байжээ би
Энэхэн хорвоогийн үнэнийг яалтай
Ээж минь дээ
            
2009-2-25   09,20     Улаанбаатар

11 comments:

  1. гэсэн үүнийг жилийн өмнө бичсэн байна

    ReplyDelete
  2. Үрсдээ л иж шиг иж, ав шиг ав нь байя даа гэжжж

    ReplyDelete
  3. ЗОРИГТ8-баярлалаа
    Юки-Арай л гунигтай болчихжуу

    ReplyDelete
  4. Эцэг эх болсон хойноо л аав ээжийгээ илүү их ойлгодог болох юм даа хүн бид чинь.

    ReplyDelete
  5. chinsee-зовоож байснаа бодохоор яс хавтайх юм.

    ReplyDelete
  6. Deer ni mongol morinii zurag baisan bol ushuu goyo bolox baijee xemeen bodnom

    ReplyDelete
  7. Сайхан шүлэг байна

    ReplyDelete
  8. Шоовой-Энэ загварыг буян нь дэлгэрсэн Юки охин бүтээж өгсөн юмаа
    Бадам-ойрдоо харагдахгүй яагаав хүү минь

    ReplyDelete
  9. Shiniin 1 niig chin unshaad uildag bna shdee.Aav eej 2 iigoo sanaj bna daa.

    ReplyDelete
  10. Anonymous said-Гунигтай шүлэг бичсэн юмаа. Тэр өдөр золгох гэтэл аав ээж хоёр маань нэгэнт тэнгэрт харваад олон оныг үдсэн байсан. Тэгээд гунигтай санагдаад үүнийг бичсэн юм

    ReplyDelete